Nikon Imaging | Lietuva | Europe

08-04-2020

NIKON ATSAKAS Į COVID-19

Visame pasaulyje dėl COVID-19 susiduriame su precedento neturinčiomis aplinkybėmis, tačiau norėtume patikinti Jus, kad mūsų prioritetu išlieka mūsų klientų, darbuotojų ir bendrovių, kurioms tarnaujame, sveikata ir saugumas.

Mes atidžiai stebime situaciją ir kiekvienoje šalyje laikomės vyriausybės nurodymų. Visoje Europoje ėmėmės veiksmų ir uždarėme biurus bei, kur reikia, pritaikėme nuotolinio darbo strategijas laikydamiesi oficialių rekomendacijų. Dalis mūsų klientų aptarnavimo skyriaus darbuotojų šiuo metu dirbs ne biure siekiant apriboti užsikrėtimo rizika. Tai taikoma ir mūsų teikiamoms įprastoms remonto paslaugoms.

Todėl, jei remontas nėra skubus, rekomenduojame šiuo metu, kol taikome tokias atsargumo priemones, palaukti prieš siunčiant įrangą mums, nes mes negalime teikti paslaugų tokiu mastu kaip įprastai. Tačiau jei remontas tikrai reikalingas, įrangą perduokite savo platintojui.

Atsiprašome už nepatogumus ir dėkojame už supratingumą, kol įvertinsime ir susitvarkysime su dabartine padėtimi. Su skambučiais ir el. laiškais dirbama kaip įprastai, tad, jei Jums reikia pagalbos, nedelsdami susisiekite su mumis. Padėčiai keičiantis, mes atnaujinsime informaciją. Jei norite susisiekti su pagalbos komandos nariu, žr. https://www.nikonimgsupport.com/eu/BV_contact_information

Kadangi neaiški situacija, susijusi su gamyba ir logistika išlieka, mes ir toliau teiksime naujausią informaciją apie gaminių tiekimą ir techninę priežiūrą. Mes kasdien peržiūrime savo planus dėl tęstinumo norėdami užtikrinti kuo nuoseklesnį aptarnavimą.

Neabejokite, kad Nikon komanda Europoje pasirengusi Jums padėti. Raginame visus imtis reikiamų atsargumo priemonių, būti saugiems ir rūpintis vieni kitais šiuo sunkiu laikotarpiu. Mes šioje situacijoje laikomės drauge.